id: 2592
Назва: Рекламний креатив в Україні
Автори: А. Янковська, В. М. Бондаренко
Ключові слова: рекламний креатив
Дата публікації: 2011-01-11 14:49:32
Останні зміни: 2011-01-11 14:49:32
Рік видання: 2011
Аннотація: Презентовано результати дослідження тенденцій розвитку ре-кламного креативу в Україні в період від 2003 до 2007 рр. Дослі-дження проведено за такими спрямуваннями: співвідношення раціо-нальної та емоційної реклами, використання соціально-комунікативних технологій та стилів у створенні рекламних звер-нень, а також текстове наповнення реклами.
URI: http://vsau.vin.ua/repository/getfile.php/2592.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво:
Розташовується в колекціях : Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 2592.pdf Розмір : 170795 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|